Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är klart att det är flera som har sett den... Men det är ju för att från början var ju alla rädda för det där monstret och när en kom tillbaka och sa att det var en isbjörn trodde ju alla det och vips såg alla den som en isbjörn...
Sen tror jag inte att den kan förvandla sig till många olika saker samtidigt.. den väljer alltså en sak som en utav personerna den möter tänker på. eller minns...
Sen tror jag inte att den kan förvandla sig till många olika saker samtidigt.. den väljer alltså en sak som en utav personerna den möter tänker på. eller minns...
6342 inlägg
så den har förvandlats till vildsvin också?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":358mxtd4]så den har förvandlats till vildsvin också? [/quote:358mxtd4]
Knappast, vildsvin är ju något som många har sett och till och med varit ute och jagat. Förmodligen är det så att vildsvin lever på ön, kanske 'naturligt' eller också är det ännu ett djur som forskningen på ön höll på med (som med isbjörnen, de kom väl fram till att den kom från någon slags forskningstation?).
Knappast, vildsvin är ju något som många har sett och till och med varit ute och jagat. Förmodligen är det så att vildsvin lever på ön, kanske 'naturligt' eller också är det ännu ett djur som forskningen på ön höll på med (som med isbjörnen, de kom väl fram till att den kom från någon slags forskningstation?).
6342 inlägg
Tror det, många grejer som man ska hålla koll på...
Saknas
för
Inga inlägg
Det var ju också en teori.. väldigt bra faktiskt men jag håller ändå kvar vid min egen.. fast båda två är precis lika bra tycker jag...
Jag följer inte serien men på tal om teorier kan ni få smaka på det här:
[url=http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=7712/:1hls664z]Hjälp säger jag bara[/url:1hls664z]
Ni kan ju läsa igenom om ni har ork och lust...vilket inte jag har!
[url=http://www.4815162342.com/forum/viewtopic.php?t=7712/:1hls664z]Hjälp säger jag bara[/url:1hls664z]
Ni kan ju läsa igenom om ni har ork och lust...vilket inte jag har!
Jag har läst igenom en massa sådana teorier,men denna hade jag nog inte läst,men det e gjort nu:P Gillar o läsa dom,dock ger det väl inte så mycket,e bara lite kul: ) Skitbra serie btw.
Saknas
för
Inga inlägg
Läste igenom det precis. Kul och lärorikt, även om det inte stämmer. Det ger mer mening och mystik till serien.
6342 inlägg
[quote="Madson":32fiem98]Det var ju också en teori.. väldigt bra faktiskt men jag håller ändå kvar vid min egen.. fast båda två är precis lika bra tycker jag... [/quote:32fiem98]
Blev ganska överasskad när jag läste din teori, kändes FÖR bra, skulle inte förvånat mig om dom kom med en sådan förklaring... Man kanske får fram en superförklaring om man sätter ihop din o min, vem vet
Blev ganska överasskad när jag läste din teori, kändes FÖR bra, skulle inte förvånat mig om dom kom med en sådan förklaring... Man kanske får fram en superförklaring om man sätter ihop din o min, vem vet
Saknas
för
Inga inlägg
Kanske det... Skulle man ta lite av alla teorier som finns på den här sidan tror jag nog att vi skulle komma väldigt nära det som är den rätta.. om det nu finns någon... man vet ju inte ens om det finns nått slut eller nån förklaring...
Saknas
för
Inga inlägg
http://home.comcast.net/~towhateverend/TLNS2.html
Kolla in det här då Nån som orkar läsa igenom allt??
Kolla in det här då Nån som orkar läsa igenom allt??
Saknas
för
Inga inlägg
Gårdagens program var väldigt bra... mycket spännande.. undrar hur "de andra" kom till ön från första början och varför de är så fientliga... de betädde sig gansle konstigt..
Förresten hur långt fram är sverige i jämförelse med usa.. någon som vet??
Förresten hur långt fram är sverige i jämförelse med usa.. någon som vet??
Det var spännande igår Speciellt när Jack sa "Hur lång tid tar det att träna upp en armé? De kommande avsnitte blir nog spännande... speciellt om det blir "krig" melllan de överlevande och de andra.
Gårdagens avsnitt var toppen! Väldigt spännande med dom andra. Jag längtar om två veckor när vi får se fortsättning. Varför två veckor? Jo, gissa vad, tv 4 har lagt in ett special program av lost istället för det orginella programet. Snälla vi behöver inga mera special program där dom talar om saker som redan hänt. Så tråkit det är!
Saknas
för
Inga inlägg
Det var asbra igår. Gillar Jacks bakgrunder mest. Och det var skitspännande när de var ute i djungeln, man undrar ju hur det kommer gå med det, om de verkligen kommer träna upp en armé. det blir ju värsta "flugornas herre" isåfall. Det bli nog Locke eller AnaLucia som leder den armén då
Nä, jag fattar fan inte heller varför de ska in nåt jävla flashback-avsnitt, så jävla onödigt Helvetes tv4
Nä, jag fattar fan inte heller varför de ska in nåt jävla flashback-avsnitt, så jävla onödigt Helvetes tv4
6342 inlägg
Håller med! Lost börjar få tillbaka den riktiga Lost-känslan efter en lååång tid. Mycket spänning och även en del svar på mindre betydesfulla frågor.
Armé...
Specialprogram? SÅ nödvändigt...
Armé...
Specialprogram? SÅ nödvändigt...
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, jag tycker att din teori verkar trolig. Jag har också funderat på det, att det antagligen finns två grupper av 'de andra', för att de som tog de där två små barnen från Ana Lucia och dem evrkar ju vara mer... ja, djuriska. De smyger runt utan skor och hörs knappt, lämnar inga spår efter sig, har inte precis sagt något, de bara omärkligt smyger in och tar folk. De är snabba och tysta. Medans de som tog Walt ser rätt mycke ut som vanliga människor, med båtar och de pratar som vanligt (okej, de kanske inte är sådär jättetrevliga), de verkar mer vara typ som flygplanet, nån fartyg eller flygplan som krashat på ön. Möjligen att de ´blev satta där på den där stationen, men de är mer vanliga människor iaf. De andra verkar ju vara mer infödingar ni vet... mycke läskigare
Förresten gillar jag inte Jacks (ex)fru Hon är en slampa.
Såg just senaste avsnittet igen. Tycker att Matthew Fox är riktigt bra skådis, mycket trovärdig insats.
Förresten gillar jag inte Jacks (ex)fru Hon är en slampa.
Såg just senaste avsnittet igen. Tycker att Matthew Fox är riktigt bra skådis, mycket trovärdig insats.
Jo skräckälskaren,det där är ju en rätt vanlig teori och den mest troliga,men man får ju se som sagt:P
Tv4 kan ju fan ta sig hårt upp i A*R*S*L*E*T*! att ta in ett till extra program vilken katastrof! Hela veckan är förstörd! TV4 Burn in HELL!
6342 inlägg