Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
själv tycker jag det var bra gjort eftersom jag inte skulle sett det annars på grund av hockeyn.
Det var nog bara du som tyckte det. Specialprogramet sög!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Ludwig M. Bile":1nyhhzxg]Tv4 kan ju fan ta sig hårt upp i A*R*S*L*E*T*! att ta in ett till extra program vilken katastrof! Hela veckan är förstörd! TV4 Burn in HELL![/quote:1nyhhzxg]
Hahaha precis!!
Specialprogram, urk, det var ju dötrist Varför hade dom ett sånt?? Om man så gärna vill se hockey OCH Lost (om det nu var det som var anledningen till specialprogrammet) så kan man ju spela in ett av dom!! Inte nåt jävla skit-flashback-program så att man som tittare får plågas i TVÅ VECKOR med att se nästa avsnitt Min vecka försördes helt av detta
Hahaha precis!!
Specialprogram, urk, det var ju dötrist Varför hade dom ett sånt?? Om man så gärna vill se hockey OCH Lost (om det nu var det som var anledningen till specialprogrammet) så kan man ju spela in ett av dom!! Inte nåt jävla skit-flashback-program så att man som tittare får plågas i TVÅ VECKOR med att se nästa avsnitt Min vecka försördes helt av detta
1753 inlägg
Well, av nån anledning visade ABC inte heller Lost igår. Kanske var det just därför 4:an körde en specialare. För att behålla avståndet på tre avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
Hela min onsdag var förstörd
1753 inlägg
Hela min torsdag är förstörd
Saknas
för
Inga inlägg
Jag brydde mig inte om att titta på specialprogrammet, men att döma av era åsikter om det så missade jag tydligen inget viktigt. Tråkigt med 'uppehåll' men nu längtar man desto mer till nästa veckas avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
De där specialprogrammen är ren skit ja..Totall onödiga, ingen bra fakta. Synd att det inte kom Lost på ABC igår ja.
Saknas
för
Inga inlägg
Har ni sett reklamen?? Nästa avsnitt verkar ju grymt!!! Charlie verkar ha flippat ut helt...
Jag har sett de kommande avsnitten Queen! MUHAHA
Ne,det känns fel att sitta o skryta med att vara olaglig:P
Ne,det känns fel att sitta o skryta med att vara olaglig:P
Saknas
för
Inga inlägg
Har faktiskt sett en del utav avsnittet som kommer imorgon och jag vågar faktiskt säga att det kan bli säsongens bästa avsnitt. Den har en riktig LOST mystik i sig och den är riktigt spännande, får inte missas.
Saknas
för
Inga inlägg
Aaaaaahhh!!!! Sluta, jag blir galen!!! Jag vill se nästa avsnitt nu!!!
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Spikey":1utim7tg]Jag har sett de kommande avsnitten Queen! MUHAHA
Ne,det känns fel att sitta o skryta med att vara olaglig:P[/quote:1utim7tg]
Jeez, jag skulle lätt vara olaglig om bara vårt nedladdningsprogram hade funkat
Ne,det känns fel att sitta o skryta med att vara olaglig:P[/quote:1utim7tg]
Jeez, jag skulle lätt vara olaglig om bara vårt nedladdningsprogram hade funkat
Saknas
för
Inga inlägg
ikäll är det i alla fall till slut dax med ett nytt avsnitt... tycker att said har varit lite anonym i ett par avsnitt men det förståds han har ju sorg efter shannons död....
6342 inlägg
har också hört det från några kompisar att Charlie flippar ut...
är det sant att [/spoiler]Saywer tar alla vapen och byter ut de mot tjänster?[spoiler][/spoiler]
är det sant att [/spoiler]Saywer tar alla vapen och byter ut de mot tjänster?[spoiler][/spoiler]
Saknas
för
Inga inlägg
Jaha, vad tycker ni??
Jag tycker att det var ett bra avsnitt, det höll en jämn bra kvalité rakt igenom. Kanske inte det allra bästa, men dedfinitivt ett av de bättre. Charlie har FLIPPAT!!
Jag tycker att det var ett bra avsnitt, det höll en jämn bra kvalité rakt igenom. Kanske inte det allra bästa, men dedfinitivt ett av de bättre. Charlie har FLIPPAT!!
Saknas
för
Inga inlägg
Håller faktiskt inte med dig. JAg skulle faktiskt våga skriva att detta är top.3 av de bästa avsnitten i LOST historia. Älskade allt. Men det jag gillade mest var nog hur Locks karaktär ändrades helt. Han är bäst i hela serien. Äckligt snyggt filmat dessutom.
Saknas
för
Inga inlägg
Jag tycker att detta var ett av de få avsnitt som var bra i varenda scen. De flesta avsnitt har enligt mig, en del ofta mindre intressanta förvecklingar, men fortfarande bra avsnitt. Detta var väldigt intressant och sådär härligt flippat hela tiden. Går kanske inte på top 3, men absolut top 10.
Haha, jag tycker om Locke minst (förutom Ana-Lucia ). Inte så att jag tycker att han ska dö, för serien skulle inte va lika bra utan hans karaktär, men jag tycker att han e ascreepy Jättekonstig och obehaglig, och det här avsnittet bara förstärkte tankarna jag hade om honom. Det är fan nåt konstigt med honom....
Haha, jag tycker om Locke minst (förutom Ana-Lucia ). Inte så att jag tycker att han ska dö, för serien skulle inte va lika bra utan hans karaktär, men jag tycker att han e ascreepy Jättekonstig och obehaglig, och det här avsnittet bara förstärkte tankarna jag hade om honom. Det är fan nåt konstigt med honom....
Saknas
för
Inga inlägg
Jaså? Jag tycker att han är absolut coolast. Han har den bästa bakgrunden och så kommer han alltid med de bästa monologerna/dialogerna. Alltid någonting smart att säga. Utan honom på ön skulle de inte överlevt så länge. Fast att man vet så mycket om honom känns han ändå så mystisk, så hemlighetsfull. Han har min respekt i alla fall.
Saknas
för
Inga inlägg
jag vill veta mer om Charlie och Jack dem är grymt bra i Lost
Men Locke och Mr. Eko är jävligt grymma och så vill jag veta mer om dem båda
Men Locke och Mr. Eko är jävligt grymma och så vill jag veta mer om dem båda