Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Det är just det som du säger, Return of the King, som är läskigt med Locke. Han har typ ett sådär riktigt filosofiskt svar på allt och verkar veta typ allt och sitter alltid och betraktar folk, och e sådär mystisk... Men, visst, jag håller med dig, han är en bra karaktär, osm de andra inte skulle klarat sig utan... jag tycker bara att han e lite (mycket) skum....
Tycker att Jack är bästa Han är den enda karaktären som inte är sådär mystisk och hemlighetsfull. Han har ett mycket ärligare sätt än de andra. Och om han har nån hemlighet så är det bara typ ett krashat äktenskap eller nåt....
Tycker att Jack är bästa Han är den enda karaktären som inte är sådär mystisk och hemlighetsfull. Han har ett mycket ärligare sätt än de andra. Och om han har nån hemlighet så är det bara typ ett krashat äktenskap eller nåt....
1753 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
helt klart intressant jag tror nog att dom inte kommer att ha problem med att hitta handling på denna serie i första taget
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":19i6ssbq]Har ni sett denna då?
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0&q=dharma[/quote:19i6ssbq]
Aha, nice one.. Synd där va så dålig bild.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 0&q=dharma[/quote:19i6ssbq]
Aha, nice one.. Synd där va så dålig bild.
6342 inlägg
den va riktigt obehaglig, vet inte varför...
senaste avsnittet var bra, spännande, men slutade konstigt.
senaste avsnittet var bra, spännande, men slutade konstigt.
Ganska bra avsitt även om jag inte gillar charlie så mycket. Bra att Locke slog ner honom.
6342 inlägg
Ja, jag stör mig också på Charlie. Han är bara allmänt irriterande, hoppas på att han dör
Saknas
för
Inga inlägg
Nej det får han inte göra. Han är ju jätteintressant. Jag tror att Ana-Lucia kommer att dö nästa gång (med tanke på att producenterna till serien vill bli av med henne eftersom hon är så problematisk. Hon kommer aldrig i tid och när hon väl är där kan hon inte sina dialoger)
6342 inlägg
Ja, men dom är inte helt säkra på det än. Dom har gett henne en ny chans och hon verkar ha tagit den. Så....jag tror inte att hon dör. Jag diggar henne som fan!
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror nog att hon hänger med ett tag till... om man har otur så blir hon ihop med jack. Då blir jag nog sur...
vem ska kate bli ihop med då?? Jack eller sawyer?
vem ska kate bli ihop med då?? Jack eller sawyer?
6342 inlägg
Det verkar ju som om Kate gillar Jack, Jack vet inte vad han ska göra eftersom han hörde Sawyer säga att han älskade Kate i sömnen. Och Sawyer gillar Kate, så jag skulle inte bli förvånad om Jack blev tillsammans med Ana-Lucia.
Saknas
för
Inga inlägg
det märks ju att de gillar varandra och det skulle inte förvåna mig om ana-lucia och sawyer också börjar gilla varandra, de borde väl passa bra ihop eftersom båda är väldigt kaxiga och tuffa.
Saknas
för
Inga inlägg
sawyer har ju blivit mjukare på sistone kan ju bero på hans känslor för kate men om kate och jack skulle bli ihop kan vi få tillbaka den gamle sawyer igen...
6342 inlägg
ja, håller med både thopet410 och linda. Man vet aldrig, men
Saknas
för
Inga inlägg
jag tror det kommer dröja innan dom bestämmer det, de har väl inte ens spelat in säsong 2 än?
6342 inlägg
det gör det säkert, så som dom håller på och dra ut på serien. STÖR MIG på det!
Saknas
för
Inga inlägg
det blir säkert en tredje säsong bara inte flera skådisar vill dra sig ur serien.... fast då höjer väl dom bara lönen så att dom stannar kvar
6342 inlägg
ja, men lite nya ansikten skulle inte skada. jag har redan tröttnat på alla som finns nu, och man får HELA tiden se blickar från deras förflutna och det är SÅÅÅÅ trist...
Saknas
för
Inga inlägg
det borde ju inte vara något problem dom är ju väldigt många på ön så dom kan ju slänga in flera skådespelare som dom vill. och är det slut på dom så kan ju fler bli strandade på ön....
1753 inlägg