6342 inlägg
ÅHH! jag gick på den!
Kan inte du säga vad som händer? Kom igen!
Kan inte du säga vad som händer? Kom igen!
1753 inlägg
6342 inlägg
JAAAAAAAAAAAA! Tack Alexander! Fan va gött att äntligen får reda på vad som hände under tiden...
Saknas
för
Inga inlägg
Vill inte veta så jag läser inte det... men jag måste säga att de 2 personerna som jag inte vill ska dö är Lock och Mr Eko... de är riktigt intressant personer enligt mig.
6342 inlägg
Locke är fett så grymm. Han är en av dom bästa karraktärerna. Mr Eko är dock lite tråkig... men han kanske blir intressantare.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Just as Lost isn't really a show about a haunted island, Heroes isn't a show about crusaders, caped or otherwise. It's about people — albeit ones with extraordinary quirks. "I kind of want to stay away from the superhero aspect," says Kring. "It's about very ordinary people all over the world who literally discover that they have special powers, and it's their dealing with that." The superheroes, er, ordinary people include a 30-year-old male nurse who believes he can fly — and, unlike R. Kelly, really can; a 28-year-old junkie who has the ability to paint images of the future; a 33-year-old Las Vegas showgirl who can do incredible things with mirrors; a 24-year-old Japanese comic-book geek who literally makes time stand still; a 31-year-old inmate who can transport himself through walls (eat your heart out, Michael Scofield); and a 17-year-old cheerleader who defies death at every turn (think of Bruce Willis in Unbreakable, only with blonde hair and big pom-poms).
gött
gött
Jag tror att ön är Hanso Foundations tillhåll enligt Lost handlingen!
Eftersom att Andra delen av planet hittade också ett Hanso rum med en annan symbol som Alexander(?) visade med Hanso foundation videon, så tror jag att Hanso placerat ut olika stationer på ön. Det är därför som ön är avstängd och dom sa ju att det hade sket en olycka i Svanen stationen och när Locke, Jack, Kate och Hurley öppnade luckan så stod det ju Karantän! Och "the Others" är nog medlemmar i Hanso foundation som kanske har i uppgift att få bort besökare, eller så jobbar dom på ngn speciell station som kanske forskar om människorna.
Och svarta röken är säkert deras uppfinning också som dom kanske testar på ön och använder som försvars system!
Om ni går in på Google och söker på följande:
Hanso Foundation
Dharma initiative
Så kommer ni få "Läskiga" svar! Det finns typ på riktigt! Fast har dock inte lyckats komma in på Hanso Foundations sida.
[url=http://thedharmainitiative.org/orientation/:807nab6d]Orientation[/url:807nab6d]
Dock så kan skaparna av Lost gjort sidorna så att tittare skall tro att det ligger ngt större bakom showen?
Eftersom att Andra delen av planet hittade också ett Hanso rum med en annan symbol som Alexander(?) visade med Hanso foundation videon, så tror jag att Hanso placerat ut olika stationer på ön. Det är därför som ön är avstängd och dom sa ju att det hade sket en olycka i Svanen stationen och när Locke, Jack, Kate och Hurley öppnade luckan så stod det ju Karantän! Och "the Others" är nog medlemmar i Hanso foundation som kanske har i uppgift att få bort besökare, eller så jobbar dom på ngn speciell station som kanske forskar om människorna.
Och svarta röken är säkert deras uppfinning också som dom kanske testar på ön och använder som försvars system!
Om ni går in på Google och söker på följande:
Hanso Foundation
Dharma initiative
Så kommer ni få "Läskiga" svar! Det finns typ på riktigt! Fast har dock inte lyckats komma in på Hanso Foundations sida.
[url=http://thedharmainitiative.org/orientation/:807nab6d]Orientation[/url:807nab6d]
Dock så kan skaparna av Lost gjort sidorna så att tittare skall tro att det ligger ngt större bakom showen?
Hehe jo Ludwig,de har gjort en massa sidor,de har gjort om flygbolaget o allt möjligt.
Saknas
för
Inga inlägg
jag tycker att dom aldrig är uppe i grottorna på bra många avsnitt.. kanske lättare att hålla sig till en inspelningsplats. nu fick man se den gamla sawyer i går det var intressant...
6342 inlägg
Ja, grottorna är nästan bortglömda. Sådär halvspännande avsnitt. Dom har varken kommit igång med sina lilla armé eller nåt. Fattar inte hur länge dom ska hålla på.
vfr ska just Lost bli sån succé? Om man kollar på helheten är det så:
Ett gäng människor blir strandsatta på en öde ö efter en planolycka, och i skogen lurar det nåt onaturligt.
Sen så har dom draaaaaaaaaaaagit ut det så extremt mycket. Samma sak med Invasion, som kunde lika gärna ha vart succén som Lost blev:
mystiska ljus simmar runt i vattnet efter en orkan och boende runt om kring blir intresserade.
Jo, Lost var riktigt bra och spännande i början. Men sen så har dom bara utnyttjat framgångarna och gjort den till en seg, tråkig, livlös, ibland spännande serie som knappt förtjänar uppmärksamhet.
vfr ska just Lost bli sån succé? Om man kollar på helheten är det så:
Ett gäng människor blir strandsatta på en öde ö efter en planolycka, och i skogen lurar det nåt onaturligt.
Sen så har dom draaaaaaaaaaaagit ut det så extremt mycket. Samma sak med Invasion, som kunde lika gärna ha vart succén som Lost blev:
mystiska ljus simmar runt i vattnet efter en orkan och boende runt om kring blir intresserade.
Jo, Lost var riktigt bra och spännande i början. Men sen så har dom bara utnyttjat framgångarna och gjort den till en seg, tråkig, livlös, ibland spännande serie som knappt förtjänar uppmärksamhet.
Varför är det aldrig människor där nere (som man kommer till om man går genom luckan)?
Liksom, när det finns några rum med väggar, tak, golv och dusch borde det väl krylla av folk där? För alla vill väl inte vara på stranden och leka solsemester ?
Liksom, när det finns några rum med väggar, tak, golv och dusch borde det väl krylla av folk där? För alla vill väl inte vara på stranden och leka solsemester ?
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Lillemor":29h4vts6]Varför är det aldrig människor där nere (som man kommer till om man går genom luckan)?
Liksom, när det finns några rum med väggar, tak, golv och dusch borde det väl krylla av folk där? För alla vill väl inte vara på stranden och leka solsemester ?[/quote:29h4vts6]
Iom de händer lite viktiga saker därnere så vill väl Jack de andra som har hand om luckan inte har för mkt folk därnere. Sen så vad tjänar man på o sitta därnrne hela tiden o glo ? Mkt skönare o ligga på playan o titta på Kate i underkläder ju!
Liksom, när det finns några rum med väggar, tak, golv och dusch borde det väl krylla av folk där? För alla vill väl inte vara på stranden och leka solsemester ?[/quote:29h4vts6]
Iom de händer lite viktiga saker därnere så vill väl Jack de andra som har hand om luckan inte har för mkt folk därnere. Sen så vad tjänar man på o sitta därnrne hela tiden o glo ? Mkt skönare o ligga på playan o titta på Kate i underkläder ju!
6342 inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det här måste ni se!! Asskoj parodi på både LOST och Brokeback Mountain. Det Finns flera sånna här, men jag tog den bästa
[url:1jlhluxk]http://www.youtube.com/watch?v=hA9_O-A5PDU&search=brokeback%20island[/url:1jlhluxk]
:D:D:D:D:D
[url:1jlhluxk]http://www.youtube.com/watch?v=hA9_O-A5PDU&search=brokeback%20island[/url:1jlhluxk]
:D:D:D:D:D
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Queen":2d4pyeio]Det här måste ni se!! Asskoj parodi på både LOST och Brokeback Mountain. Det Finns flera sånna här, men jag tog den bästa
[url:2d4pyeio]http://www.youtube.com/watch?v=hA9_O-A5PDU&search=brokeback%20island[/url:2d4pyeio]
:D:D:D:D:D[/quote:2d4pyeio]
Heheh, gulligt med Sawyer som bög. Känsla och parodi på samma gång fick de till. Vet du var musiken kommer ifrån ?
[url:2d4pyeio]http://www.youtube.com/watch?v=hA9_O-A5PDU&search=brokeback%20island[/url:2d4pyeio]
:D:D:D:D:D[/quote:2d4pyeio]
Heheh, gulligt med Sawyer som bög. Känsla och parodi på samma gång fick de till. Vet du var musiken kommer ifrån ?
Saknas
för
Inga inlägg
Öh... har du inte sett Brokeback Mountain?? Det är därifrån musiken kommer...
6342 inlägg
Hahahaha va kul den var!
Hehe,var ju förbannat bra parodi det där faktist:P
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Queen":1xovie4t]Öh... har du inte sett Brokeback Mountain?? Det är därifrån musiken kommer... [/quote:1xovie4t]
Jovisst har jag det. Jaså det kommer från den, tycke jag kände igen melodin.
Jovisst har jag det. Jaså det kommer från den, tycke jag kände igen melodin.