Avsnittet igår var ganska bra. Saids återblickar var bra. Den där mannen är säkert från dom andra.
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Mm, tyckte också att avsnittet igår var ganska bra. Fan va sjukt ändå att det var Kate's pappa som var soldat där...
Nu när du säger det. Ofta känner man igen anhöriga till karaktärerna på ön i tillbakablickarna. Kanske är alla bundna till varandra på nåt sätt?
Saknas
för
Inga inlägg
Ja, det måste ju nästan vara så... Jag menar, i det avsnittet med Shannons tilllbakablick när man får se att hennes pappa dog, så ser man Jack springa förbi på sjukhuset... Det är roligt när de har gjort så tycker jag.
Eller hur? Så har du funderat nåt på hur det hela hänger ihop och isåfall, har du kommit fram till nån vettig förklaring?
Saknas
för
Inga inlägg
Nä, jag vet inte riktigt. Men tex Locke håller på att snackar om ödet hela tiden, och att alla är där av en anledning och allt det där, och det tror jag definitivt på. Och alla kom ju dit med problem, liksomsom Jin och Sun och deras äktenskap, osv, osv. Och jag tror att de behöver ön för att klara sig ur sina problem. De behöver människorna på ön. De är inte bara slumpen som fört dem tillsamman, utan de har blivit förda dit, tillsammans för att de kan, ska hjälpa varandra.
Nåt sånt...
Nåt sånt...
6342 inlägg
Ja, väldigt spännande. Jag tror cokså att Henry är en av dom andra, han är OND! Verkligen ett "riktigt" Lost-avsnitt.
Saknas
för
Inga inlägg
aa, han är en 'Goodwin'. han fösöker infiltrera dom.
6342 inlägg
VAAA? Missade jag det? Jag såg aldrig märket på hajens stjärt!
Jag tror inte att Charlie och Eko vill skapa kaos och panik, så det är nog därför dom inte berättar. Monster är det ju inte direkt så...
Jag tror inte att Charlie och Eko vill skapa kaos och panik, så det är nog därför dom inte berättar. Monster är det ju inte direkt så...
Saknas
för
Inga inlägg
Jag har också sett den där logon på hajen. Men jag är lessen och göra er besvikna, läste här på internet at producenterna sa att det bara var ett misstag att den kom där...
Dock skräckälskaren,jag tror inte det e du som märkt det där med dharma logon:P Hade dock ingen aning om att det var ett misstag,förstår inte ens hur man kunnat göra ett sådant?
Saknas
för
Inga inlägg
Nej, visst är det konstigt? Men det stod typ att de som satte dit den gjorde det av misstag, att den egentligen skulle sitta nån annanstans
1753 inlägg
nu ser jag verkligen inte vad bilden föreställer, men säger ni att det är en haj så får jag lita på det.
såna här misstag gör man INTE... jag tror allt med den här serien är noga genomtänkt, ner i minsta detalj...
såna här misstag gör man INTE... jag tror allt med den här serien är noga genomtänkt, ner i minsta detalj...
6342 inlägg
Det är typ en hajsvans, och precis som Alexander sa, gör man inte sånna misstag.
Saknas
för
Inga inlägg
Har ni sett klippet med hästen? När man ser tränarens hand i hörnet? [i:tu2i9pk1]Det[/i:tu2i9pk1] var faktiskt ganska klantigt, och väldigt tydligt.
Saknas
för
Inga inlägg
Det är väl en ryggfena ingen 'hajsvans'.
Visst kan de göra misstag, men inte såna misstag...
Visst kan de göra misstag, men inte såna misstag...
6342 inlägg
[quote="Círdan":2x7e2sd9]Det är väl en ryggfena ingen 'hajsvans'.
Visst kan de göra misstag, men inte såna misstag...[/quote:2x7e2sd9]
Fölåt då.
Visst kan de göra misstag, men inte såna misstag...[/quote:2x7e2sd9]
Fölåt då.
Saknas
för
Inga inlägg
Såna stora misstag som att sätta ett märke på en haj som simmar förbi gör man inte. Jag tror att märket är meningen att det ska sitta där. de säger bara att det var ett misstag för att folk inte ska spekulera och komma på hur allt hänger ihop. det tror jag.
Saknas
för
Inga inlägg
Väldigt bra teori. den kan nog vara ganska så nära sanningen faktiskt.