Visa första inlägg
6342 inlägg
för
(inlägget har redigerats)
6342 inlägg
Nu kommer hon garanterat att dö eller nåt.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Spoilervarning här!!
Kolla i den biega stora rutan längst ner på sidan som det står "Current LOST survey" över...

[url:2xtk2k0r]http://www.losthatch.com/[/url:2xtk2k0r]

så... vilka tror ni...??
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Hoppas iallafall det inte är Hurley och Libby.
Tror att det är Jack och Kate.
1753 inlägg
för
1753 inlägg
Rose och Bernard kanske..
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Alexander":nlw0ox3h]Rose och Bernard kanske.. [/quote:nlw0ox3h]

Haha Nja...

Jack och Kate hoppas jag. Drar de ut på deras realtion en säsong till blir jag galen!!
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Man ser iallafall om det är Hurley
1427 inlägg
för
1427 inlägg
Det skulle nog vara ganska kul att se Hurley göra det med lilla Libby :p
6342 inlägg
för
6342 inlägg
kul?

Brutalt skulle låta bättre...
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,817506,00.html:3ejby9fe]LOST blir tv-spel[/url:3ejby9fe]

Kanske inte helt oväntat att LOST skulle bli ett spel. Tror att det kan bli bra, då har ju alla som håller på att få ett psykiskt sammanbrott när dom inte får se LOST på veckor något att göra.
1250 inlägg
för
1250 inlägg
Hum, kul att det står "Lilly" under bilden, fast det är Kate...

[quote="Aftonbladet":dwpf9m3g]– Vi ville ge plats åt berättelser som inte får plats i serien, säger "Lost"-författaren Carlton Cuse.[/quote:dwpf9m3g]
Yeah, sure. Dom vill bara tjäna pengar helt enkelt!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Åh, ett tv-spel, vad roligt! Tänk... då kan man vandra runt i djungeln som Jack....
Måst lätt inhandlas (inte för att jag har några pengar, men ändå...)
Jo men, ett spel kan nog bli bra, jag menar det kommer ju knappast bli brist på saker att göra.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Riktigt kasst med spel. Så jäkla fult, bara för att tjäna pengar. Som om det inte vore nog med att dom drog ut på serien så mycket. Tror att den kommer totalsågas av alla. Hoppas verkligen på det.
870 inlägg
för
870 inlägg
Vad kul att det ska komma ett spel med Lost!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":uw296d53]Riktigt kasst med spel. Så jäkla fult, bara för att tjäna pengar. Som om det inte vore nog med att dom drog ut på serien så mycket. Tror att den kommer totalsågas av alla. Hoppas verkligen på det.[/quote:uw296d53]

Nä, jag tror att de kan bli bra. Faktiskt en ganska bra idé... Men, de kommer ju bara funka så länge serien håller på, efter kommer ju ingen att viljanspela det, när man redan vet hur allt slutar.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Aja, [b:lq7genpo]OM[/b:lq7genpo] det håller, nåt som serien inte verkar göra.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":1c0z1erq]Aja, [b:1c0z1erq]OM[/b:1c0z1erq] det håller, nåt som serien inte verkar göra. [/quote:1c0z1erq]

Vaddå, menar du slutet på serien???
Hmm... det är bäst att de har ett grymt bra sätt att avsluta det på....
684 inlägg
för
684 inlägg
Tråkigt att det ska göras spel på allt och lite till...troligtvis blir det bara ännu ett värdelöst spel i mängden...
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="Queen":hka7vbxq][quote="FiLmGaLeN":hka7vbxq]Aja, [b:hka7vbxq]OM[/b:hka7vbxq] det håller, nåt som serien inte verkar göra. [/quote:hka7vbxq]

Hmm... det är bäst att de har ett grymt bra sätt att avsluta det på....[/quote:hka7vbxq]

Ja, jag tror inte att slutet blir bra. Alla kommer säkert bli besvikna, och redan nu kan man känna kalkonslut-lukt.

Håller med Anders86 angående spelet. Det är bara riktiga Lost-fan som kommer skaffa det.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":3hzjt65j][quote="Queen":3hzjt65j][quote="FiLmGaLeN":3hzjt65j]Aja, [b:3hzjt65j]OM[/b:3hzjt65j] det håller, nåt som serien inte verkar göra. [/quote:3hzjt65j]

Hmm... det är bäst att de har ett grymt bra sätt att avsluta det på....[/quote:3hzjt65j]

Ja, jag tror inte att slutet blir bra. Alla kommer säkert bli besvikna, och redan nu kan man känna kalkonslut-lukt.

Håller med Anders86 angående spelet. Det är bara riktiga Lost-fan som kommer skaffa det.[/quote:3hzjt65j]

Ja, och dom är väl ganska många...?

Haha, kalkonslut-lukt, haha Varför tror du det?? Eller, vad är det som får dig att tro att slutet kommer gå åt helvete?
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jo, det är nog många som köper spelet, men whatever ^^

Jag tror att slutet kommer suga eftersom serien får tittaren att undra nya saker efter varje avsnitt, det dyker upp nya frågor hela tiden, och med samma takt som det dyker upp frågor blir inga frågor besvarade. Om man ska kunna hitta en förklaring till det hela som duger måste det sista avsnittet isåfall bli 3-4 timmar lång.

T.ex. vfr fick man se Jacks pappa vandra runt? Och hur kommer det sig att hans kista var tom?

Bara två av tusen frågor som jag har.
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden