Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
Ja, men det är väl antagligen inte 2000 separata svar utan det är väl en gemensam lösning till alla konstiga grejer, antar jag....
Men, var det inte snack om att sista avsnittet/avsnitten skulle göras till en långfilm...??
Men, var det inte snack om att sista avsnittet/avsnitten skulle göras till en långfilm...??
6342 inlägg
Då måste allt ha en väldigt enkel lösning om det bara är ett svar som kommer.
Långfilm? Nja... Kanske skulle kunna funka. Ynka 12 minuter till nästa avsnitt!
Ändrat:
Såg avsnittet nu... Fyfasen vad bra det var! Nu fick man se mer av Rose och Bernards bakgrund, som var riktigt intressant, och till min stora förvåning fick jag några frågor besvarade.
Väldigt spännande i slutet, skulle gärna sett mer. Påminde en del om när Claire hittades.
Långfilm? Nja... Kanske skulle kunna funka. Ynka 12 minuter till nästa avsnitt!
Ändrat:
Såg avsnittet nu... Fyfasen vad bra det var! Nu fick man se mer av Rose och Bernards bakgrund, som var riktigt intressant, och till min stora förvåning fick jag några frågor besvarade.
Väldigt spännande i slutet, skulle gärna sett mer. Påminde en del om när Claire hittades.
Saknas
för
Inga inlägg
Haha, detta avsnittet var bra Rose och Bernard var faktiskt ganska intressanta. Och det var roligt när Jack och Kate hängde i nätet, haha.
Får
av mig.
Får
av mig.
Saknas
för
Inga inlägg
Väldigt bra avsnitt utav LOST igår, känns som att LOST känslan har återvänt till serien. Bernard och Rose bakgrund är väldigt intressant men det känns som att allt om dom redan har berättats.
Att göra en film utav LOST hoppas jag verkligen att vi slipper, kanske att man gör som med CSI avsnitten Grave danger där man satt ihop två avsnitt, men inte att man gör en biofilm, tror inte att det skulle funka.
Att göra en film utav LOST hoppas jag verkligen att vi slipper, kanske att man gör som med CSI avsnitten Grave danger där man satt ihop två avsnitt, men inte att man gör en biofilm, tror inte att det skulle funka.
Gårdagens avsnitt var bra Blev lite rädd på slutet, "vi ska aldrig lämna ön"...
Och så gillar jag Rose bara mer och mer
Och så gillar jag Rose bara mer och mer
6342 inlägg
Håller med folket om att det var bra, och slutet var intressant och spännande.
Varning! Det står vilka tre personer som kommer dö i avsnitt 20!
Nåt jag har hört, är ej säker.
Varning! Det står vilka tre personer som kommer dö i avsnitt 20!
Nåt jag har hört, är ej säker.
6342 inlägg
Okej, jag funderar på att ta bort min spoiler...
1753 inlägg
Jag köper det då inte... Låter lite för otroligt, why, liksom?
Saknas
för
Inga inlägg
2x20 var ju helt värdelöst.
nån har ju redan skrivit vad som händer...
men varför ta in michelle rodriguez så att hon kan "hetta" till serien för att sedan bara ta död på hennes karaktär?
jag vet att många hatar ana-lucia.
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)
men varför ta in michelle rodriguez så att hon kan "hetta" till serien för att sedan bara ta död på hennes karaktär?
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="crazylove4btvs":kjj6s1vn]2x20 var ju helt värdelöst.
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)[/quote:kjj6s1vn]
Nja, så värdelöst var det ju inte. Spännnade o se vad som händer efter detta knasiga slut. Det är 3 avsnitt kvar och de sänds i de 3 kommande veckorna.
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)[/quote:kjj6s1vn]
Nja, så värdelöst var det ju inte. Spännnade o se vad som händer efter detta knasiga slut. Det är 3 avsnitt kvar och de sänds i de 3 kommande veckorna.
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Hero":3jf28ddp][quote="crazylove4btvs":3jf28ddp]2x20 var ju helt värdelöst.
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)[/quote:3jf28ddp]
Nja, så värdelöst var det ju inte. Spännnade o se vad som händer efter detta knasiga slut. Det är 3 avsnitt kvar och de sänds i de 3 kommande veckorna.[/quote:3jf28ddp]
Ursäkta, har jag missat något? Vaddå, avsnitt 20?? Ana-Lucia dör...?? jag fattar ingenting....
sänds 2x21 nästa vecka som vanligt eller är det uppehåll? (som vanligt)[/quote:3jf28ddp]
Nja, så värdelöst var det ju inte. Spännnade o se vad som händer efter detta knasiga slut. Det är 3 avsnitt kvar och de sänds i de 3 kommande veckorna.[/quote:3jf28ddp]
Ursäkta, har jag missat något? Vaddå, avsnitt 20?? Ana-Lucia dör...?? jag fattar ingenting....
Saknas
för
Inga inlägg
jag vet inte om hon dör lr inte...
nån innan mig har redan skrivit spoilers...
men vi följer lost på abc och inte 4an.
men sverige är snart ikapp... 2avsnitt efter tror jag.
nån innan mig har redan skrivit spoilers...
men vi följer lost på abc och inte 4an.
men sverige är snart ikapp... 2avsnitt efter tror jag.
Sverige är jämt exakt en vecka efter. TV4 visas avsnitten 7 dagar efter ABC, tidigare får dom inte visas...
6342 inlägg
Jaha... Den som inte vill veta nåt av det avsnittet kommer nog ändå fatta.
Jo, jag håller med. Vfr ska Ana-Lucia dö? Hon är ju bäst! (enligt mig) Älskar henne och hennes tuffa attityd! Så jäkla het är hon också!
Jo, jag håller med. Vfr ska Ana-Lucia dö? Hon är ju bäst! (enligt mig) Älskar henne och hennes tuffa attityd! Så jäkla het är hon också!
Saknas
för
Inga inlägg
Ha, jag HATAR (erhm...kanske inte hatar) Ana-Lucia, hon är så jävla bitchig, så kaxig, inte konstigt att ingen gillar henne. Men ändå, hon var ganska bra för serien, för hon satte lite krydda på den. Man behöver ett hatobjekt.
Men, om hon dör, det är ju inte så konstigt, eller...? Hon åker i fängelse och är allmänt stökig, inte konstigt att de tar bort henne....
Men, om hon dör, det är ju inte så konstigt, eller...? Hon åker i fängelse och är allmänt stökig, inte konstigt att de tar bort henne....
tycker hon är bra skådispelerska men hennes karaktär är en jobbig sak man blir trött på henne ganska snabbt och jag vart så jävla sur när hon sköt Shannon
Saknas
för
Inga inlägg
men... Michelle har alltid vart sådär.
så dom visste ju vad dom gav sig in på. dom kan ju inte vart helt blinda för hennes beteende.
jag gillar henne för just den hon är... och hon är ju som hon är och kommer inte ändra på sig vare sig hon får världens gig eller ej.
ja... dom flesta hatar ana lucia. verkar som om dom har skrivit hennes karaktär just för att hon ska bli hatad.
men hon dör säkert inte. varken hon libby eller michael (naturligtvis inte)
och... sverige är väl inte en vecka efter? jag kollade för typ 2 eller 3 veckor sen och då hade jag redan sett det två följande avsnitten. så 2veckor efter är sverige nog.
så dom visste ju vad dom gav sig in på. dom kan ju inte vart helt blinda för hennes beteende.
jag gillar henne för just den hon är... och hon är ju som hon är och kommer inte ändra på sig vare sig hon får världens gig eller ej.
ja... dom flesta hatar ana lucia. verkar som om dom har skrivit hennes karaktär just för att hon ska bli hatad.
men hon dör säkert inte. varken hon libby eller michael (naturligtvis inte)
och... sverige är väl inte en vecka efter? jag kollade för typ 2 eller 3 veckor sen och då hade jag redan sett det två följande avsnitten. så 2veckor efter är sverige nog.
Hum, TV4 skryter nästan hela tiden om att de bara är en vecka efter :p
6342 inlägg
[quote="Chaos":2168m5lk]tycker hon är bra skådispelerska men hennes karaktär är en jobbig sak man blir trött på henne ganska snabbt och jag vart så jävla sur när hon sköt Shannon [/quote:2168m5lk]
Ja, eller hur? Min favorit var Shannon! Sen så blev hon skjuten, och helt plötligt var Ana-Lucia min favorit. Hoppas det kommer nya personer igen.
Jag kom bara på en grej, för ett tag sen, så var Mr. Eko och en annan person (kommer inte ihåg vem) ute och gick, sen hör dom rösterna som viskar, dom gömmer sig i ett hål i marken, och ser smutsiga ben som traskar förbi, och den sista personen var visst ett barn eftersom han/hon släpade på en nalle. Vilka var det? Och vad har det hänt med dom?
Ja, eller hur? Min favorit var Shannon! Sen så blev hon skjuten, och helt plötligt var Ana-Lucia min favorit. Hoppas det kommer nya personer igen.
Jag kom bara på en grej, för ett tag sen, så var Mr. Eko och en annan person (kommer inte ihåg vem) ute och gick, sen hör dom rösterna som viskar, dom gömmer sig i ett hål i marken, och ser smutsiga ben som traskar förbi, och den sista personen var visst ett barn eftersom han/hon släpade på en nalle. Vilka var det? Och vad har det hänt med dom?