Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
läste inte spoilern.. vill inte veta...
Nu har jag sett dagens avsnitt... Inget nytt om nedslagningen men att Sawyer skulle ha en sån bakgrund det trodde jag inte...
Undrar hur det går med den koreanska kvinnan nu... Det kommer att bli stora problem med hennes man tror jag...
Längtar redan till nästa avsnitt
Nu har jag sett dagens avsnitt... Inget nytt om nedslagningen men att Sawyer skulle ha en sån bakgrund det trodde jag inte...
Undrar hur det går med den koreanska kvinnan nu... Det kommer att bli stora problem med hennes man tror jag...
Längtar redan till nästa avsnitt
Saknas
för
Inga inlägg
Gårdagens avsnitt var ju inte speciellt givande...hoppas nästa blir bättre! Men nu vet man ju i och för sig redan hur det blir!!!
Saknas
för
Inga inlägg
Jag kunde inte heller låta bli att läsa spoilern, vilket jag ångrar nu . Nåja, det lät som en bra lösning.
Gårdagens avsnitt var bra, även om det inte gav någon ledtråd angående hemligheten på ön.
Gårdagens avsnitt var bra, även om det inte gav någon ledtråd angående hemligheten på ön.
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa, jag gillade gårdagens avsnitt..
Nej det var absolut inte Sawyer som slog ner saiyd... hmm som jag också fick helt bekräftat när jag läste spoilern hmm fan mej att jag är så nyfiken
Ahh men jag tror det kommer bli nått mellan kate och sawyer!
Sawyer är stekhet
Nej det var absolut inte Sawyer som slog ner saiyd... hmm som jag också fick helt bekräftat när jag läste spoilern hmm fan mej att jag är så nyfiken
Ahh men jag tror det kommer bli nått mellan kate och sawyer!
Sawyer är stekhet
Synd att vi inte fick veta vem slog ner Sayid (jag tror fortfarande att det är Fransyskan).
Det är intressant med alla tillbakablickar där vi får veta mer om de olika karaktärerna, många av dem har inte haft ett särsklit bra liv. Jag vill veta vad det är Kate har gjort som gjorde att hon fick polisen efter sig. Någon som läst eller vet något om det?
Undrar hur det går med Sayid nu när han har gett sig av...
Det är intressant med alla tillbakablickar där vi får veta mer om de olika karaktärerna, många av dem har inte haft ett särsklit bra liv. Jag vill veta vad det är Kate har gjort som gjorde att hon fick polisen efter sig. Någon som läst eller vet något om det?
Undrar hur det går med Sayid nu när han har gett sig av...
Saknas
för
Inga inlägg
Jaa, jag vill också veta vad som har hänt med kate vad hon har gjort.
nej sayid kommer antaligen inte komma tillbaka så tror alla att han är död men så hur ska man säga "he shows up" en dag om ni fattar..
så tror jag att det kommer bli iaf..
jag fattar inte vem fransyskan är
nej sayid kommer antaligen inte komma tillbaka så tror alla att han är död men så hur ska man säga "he shows up" en dag om ni fattar..
så tror jag att det kommer bli iaf..
jag fattar inte vem fransyskan är
Fransyskan är den som skickade ut det där meddelande från ön, det som har sänds om och om igen i 16 år, meddelande som Sayid, Kate och Sawyer försökte spåra. Och de lyckade ju men så blev ju Sayid nerslagen av...
Saknas
för
Inga inlägg
i reklamen för nästa program...
Saknas
för
Inga inlägg
Jaaa jaha aah nu fattar jag..
Jaa reklamen är väldigt avslöjande tycker jag
FÖR avslöjande...
och hon kanske kunde engelska? eller varöfr skulle hon inte kunna?
Jaa reklamen är väldigt avslöjande tycker jag
FÖR avslöjande...
och hon kanske kunde engelska? eller varöfr skulle hon inte kunna?
Saknas
för
Inga inlägg
det vet jag inte.. men om det är fransyskan varför sände hon iväg meddelande på franska om hon befinner sig mellan australien och usa
Saknas
för
Inga inlägg
Hon kanske trodde att hon befann sig någon annanstans...
eller så ville hon skrämma de andra för hon själv har blivit galen så hon vill ha ön för sig själv.. och så pratar hon på franska för att få alla som fångar upp medleandet förvirrade..
eller så ville hon skrämma de andra för hon själv har blivit galen så hon vill ha ön för sig själv.. och så pratar hon på franska för att få alla som fångar upp medleandet förvirrade..
Jag tror att det är så här:
Hon sände iväg medelande på franska eftersom hon kommer från Frankrike, och franska är ju hennes modersmål. Hon pratar på franska för att hon ska få kontakt med några i Frankrike (eftersom det är hennes hemland) så att de kan komma och rädda henne. När hon pratar med Sayid pratar hon på engelska eftersom Sayid inte kan franska! Hon kan prata engelska, hon har väl lärt sig det i skolan.
Hon sände iväg medelande på franska eftersom hon kommer från Frankrike, och franska är ju hennes modersmål. Hon pratar på franska för att hon ska få kontakt med några i Frankrike (eftersom det är hennes hemland) så att de kan komma och rädda henne. När hon pratar med Sayid pratar hon på engelska eftersom Sayid inte kan franska! Hon kan prata engelska, hon har väl lärt sig det i skolan.
Saknas
för
Inga inlägg
Jaaa det tror jag också, varför skulle hon inte kunna engelska..nuförtiden kan ju väldigt många det liksom..
och jag tror också att hon pratar franska i medelandet för hon var stressad kanske? klart man inte tänker på vad man pratar då?
och jag tror också att hon pratar franska i medelandet för hon var stressad kanske? klart man inte tänker på vad man pratar då?
Saknas
för
Inga inlägg
Men vilka är det hon har dödat? De som tidigare varit med henne på ön?
Om hon nu vill bli räddad och sände ut ett meddelande, vad är anledningen till att hon har dödat alla andra?
Nej, jag tror inte att man ska tro att reklamen är FÖR avslöjande...hade den varit extremt avslöjande hade de ju inte visat det...eller hur?
Vi blir väl antagligen lurade som vanligt...
Om hon nu vill bli räddad och sände ut ett meddelande, vad är anledningen till att hon har dödat alla andra?
Nej, jag tror inte att man ska tro att reklamen är FÖR avslöjande...hade den varit extremt avslöjande hade de ju inte visat det...eller hur?
Vi blir väl antagligen lurade som vanligt...
Saknas
för
Inga inlägg
antagligen blir vi lurade av reklamen. men man vet ju aldrig.
Saknas
för
Inga inlägg
eeee det har redan vart typ i förrförra avsnittet
Saknas
för
Inga inlägg
Ja men ellehur, hon ser inte ens ut som en japan
jag har lärt mej att se skillnad på thailändare japaner och kines..
jag har lärt mej att se skillnad på thailändare japaner och kines..
Saknas
för
Inga inlägg
Imponerande.
Har för övrigt kollat runt på lite olika sidor, IMDb bland andra, och kommit fram till att det verkar vara mer än en säsong av den här serien inspelad. Första säsongen ska tydligen skildra de överlevandes första 60 dygn (!) på ön, och innan den är slut
Jag undrar verkligen om den smygande mystiken kommer att räcka i fler säsonger än en, speciellt som en säsong är 22 avsnitt.
Har för övrigt kollat runt på lite olika sidor, IMDb bland andra, och kommit fram till att det verkar vara mer än en säsong av den här serien inspelad. Första säsongen ska tydligen skildra de överlevandes första 60 dygn (!) på ön, och innan den är slut
Jag undrar verkligen om den smygande mystiken kommer att räcka i fler säsonger än en, speciellt som en säsong är 22 avsnitt.
Nej! Ska det komma en säsong till? Det kommer ju att förstöra serien! Hoppas bara att säsong två inte utsplear sig på ön, då kan det nog bli rätt ok med en säsong till. Men en säsong till på ön? Nej, glöm det!
Kunde inte låta bli att läsa spoilern... undrar bara vem, och när?
Kunde inte låta bli att läsa spoilern... undrar bara vem, och när?