Visa första inlägg
855 inlägg
för
855 inlägg
Jag tycker också att trean är mycket bra, fast antagligen bara för jag såg den före T2. Men ialafall så tror jag fyran kan bli bra.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Jag tycker också att trean var bra, kanske lite svag på sina ställen, men inte så kass som alla påstår. Men fyran kommer bli katastrofal.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":9vyn8c7q]Jag tycker också att trean var bra, kanske lite svag på sina ställen, men inte så kass som alla påstår. Men fyran kommer bli katastrofal.[/quote:9vyn8c7q]
Jag kan inte komma ihåg ett enda ögonblick som den är "svag" på kan du snällva berätta.
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Vi kan börja med längden. Alldeles för kort. Slutet var inte det bästa, filmen största svaghet. Skådespelarvalen var heller inte så bra.
154 inlägg
för
154 inlägg
[quote="FiLmGaLeN":al524v5b]Vi kan börja med längden. Alldeles för kort. Slutet var inte det bästa, filmen största svaghet. Skådespelarvalen var heller inte så bra.[/quote:al524v5b]

ja 3:an var absolut för kort, och storyn var väl inget o hurra för heller

och 4:an hoppas jag dom lägger ner överhuvudtaget. orka med mer terminator?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Visa spoiler
6342 inlägg
för
6342 inlägg
[quote="bigproof":i8olj1eh]
Visa spoiler
[/quote:i8olj1eh]

Vad syftar du på? Med kassa skådespelare menar jag inte Arnold, utan Stahl.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Jaha jasså jag missförstod
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Trean kan kyssa mig i röven. Kommer aldrig att se den, och därav inte heller fyran.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hasta La Vista!
Näe, trean var faktiskt riiiiktigt usel. Typ barscenen när han kommer ut med fula glajjor osv, me no like!
Satsa pengarna på att göra bra filmer istället
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
enligt IMDB så ryktas det om att Edward Furlong återigen skall spela John Connor?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Ja det är sant... Tror jag
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Pappa älskar Terminator-filmerna men vad anser jag om hur fyran blir?

*host*FLOPP!*host*
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Denna filmen ser man fram emot trots att trean inte var världens bästa film.
56 inlägg
för
56 inlägg
Eftersom trean inte var nåt att hänga i julgranen precis så kan jag bara tänka mig hur dålig den här kommer bli. Usch!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Hahaha......Hahahaha shit asså dem försöker verkligen att göra floppfilmer ju hahaha aww nä det finns bara en Terminator film som är bra och det är T2 and thats it liksom men jaja vill dme försöka göra skitfilmer så be my guest men jag ska fan inte se denna iallafall och det räckte med att man såg T3 som SÖG!! men inte är jag sur för att jag slösade bort 109 min av mitt på skitfilmen.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=5953&count=0:1kex8z7l]Usla nyheter[/url:1kex8z7l]

T4 är på väg, Michael Ferris och John D. Brancato som skrev Rise of The Machines kommer skriva även denna. John COnnor och Kate Brewster finns med i manuset men det är inte klart om Stahl och Danes kommer reprisera sina roller än. Det finns inte heller en regissör klar även om de är väldigt nära.

Och det värsta av allt, det är planerat att det blir den första filmen i en trilogi som utspelar sig efter slutet på trean.

Usel serie som bara kommer bli sämre men som vi alla vet money talks.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Thomas":2abtjold][url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=5953&count=0:2abtjold]Usla nyheter[/url:2abtjold]

T4 är på väg, Michael Ferris och John D. Brancato som skrev Rise of The Machines kommer skriva även denna. John COnnor och Kate Brewster finns med i manuset men det är inte klart om Stahl och Danes kommer reprisera sina roller än. Det finns inte heller en regissör klar även om de är väldigt nära.

Och det värsta av allt, det är planerat att det blir den första filmen i en trilogi som utspelar sig efter slutet på trean.

Usel serie som bara kommer bli sämre men som vi alla vet money talks.[/quote:2abtjold]

ÅÅÅÅH NEJ! Värsta nyheten idag!

Skulle väl inte förvåna mig om Marcus Schenkenberg eller vad han heter får huvudrollen. Hollywood is fucked up!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Och Arnold skulle väl bara typ vara med i 10 sek eller nåt sånt?
412 inlägg
för
412 inlägg
Det stod att en ny karaktär skulle ta över hjälterollen...

Vågar man hoppas på Kyle Reese?
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden