Visa första inlägg
719 inlägg
för
719 inlägg
Om filmen utspelar sig under kriget mot skynet robotarna så kommer den bli grym! : )
6342 inlägg
för
6342 inlägg
Haha, Thomas, din ilska bokstavligen genomsyrade ditt inlägg. Haha. Jag som precis tänkte att det inte kunde bli värre, men det blev det. Jag hoppas verkligen att det går skitdåligt för fyran, för om Arnold bara ska vara med i tio sekunder blir det inte ens en riktig Terminatorfilm.
Inga inlägg
Saknas
för
(inlägget har redigerats)
Inga inlägg
denna filmen borde bojkottas av alla!

jag drar till Hollywood nu och demonstrerar. vem är med mig?
719 inlägg
för
719 inlägg
Jag är emot dig. Tror denna kan bli skitball om den utspelar sig under självaste kriget mot "terminator"-robotarna. Jag verkligen avgudar alla de korta små framtids-visioner vi fått se ur T2 och T3 från kriget, tänk en uppföljare som utspelar sig under just dessa händelser, kan inte bli annat än en fröjd för ögona, sjukt coolt kommer d att bli!

Så nej, denna bojkottas då fan heller, inte så länge den utspelar sig under kriget. Och det måste den göra! Finns inte en chans att dem kan dra ut på skiten en gång till nu utan Arnold!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Dom skulle avslutat det hela med tvåan. Sånt jävla bra slut!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="FiLmGaLeN":10gfpn7k]Haha, Thomas, din ilska bokstavligen genomsyrade ditt inlägg. Haha. Jag som precis tänkte att det inte kunde bli värre, men det blev det. Jag hoppas verkligen att det går skitdåligt för fyran, för om Arnold bara ska vara med i tio sekunder blir det inte ens en riktig Terminatorfilm.[/quote:10gfpn7k]

Nja arg är jag inte direkt, bara irriterad över Hollywoods hopplöshet och förutsägbarhet. Det var ingen överraskning att den skulle komma, utan det har jag sagt skulle hända ända sedan jag såg T3.

Men om man nu nödvändigtvis "måste" göra ytterligare 3 filmer får man se till att ha lite bättre karaktärer och framförallt skådespelare än Bonnor/Stahl och Brewster/Danes. Arnold var åtminstone lite cool även om jag inte kan påstå att jag gillade karaktären speciellt mycket.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Orka tre filmer till om terminator!! Trean var ju inte ens bra, så det enda skälet till att göra tre till är väl p.g.a. pengarna! Fast om James Cameron regisserar och Arnold spelar huvudrollen igen så är jag på!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
HAHAHAH, Arnold.. orkar han ens gå på toa själv nu för tiden? O jag tror inte ens Cameron har tid att kolla på filmerna ens.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="Dindin":1c6e5dzw]Orka tre filmer till om terminator!! Trean var ju inte ens bra, så det enda skälet till att göra tre till är väl p.g.a. pengarna! Fast om James Cameron regisserar och Arnold spelar huvudrollen igen så är jag på![/quote:1c6e5dzw]

Arnold är på tok för gammal och spela mördarcyborg, och Cameron har nog fullt upp med att börja filma sin nya film Avatar...
1026 inlägg
för
1026 inlägg
Alltså jag begriper verkligen inte hur folk kan vara så trångsynta. Vad är det som är så fel med att göra en ny trilogi? Låt mig gissa. För att Arnold inte kommer att medverka? Vad spelar det egentligen för roll? Det är ju en helt ny trilogi. Att folk ska ha så jävla svårt att släppa det förflutna och öppna ögonen för något nytt är något jag aldrig kommer förstå.

Det är samma sak varje gång. Folk vägrar se någon annan än Sean Connery spela Bond. Folk vägrar se någon annan än Michael Keaton spela Batman. Det sjukaste måste ändå vara att folk gnäller över att det inte blir någon riktig "Jurassic Park"-känsla (Vad fan är det!?) utan Sam Neil. Snälla, han spelade huvudrollen i första filmen. Om då storyn utvecklas, varför ska då inte allt annat också göra det? Nej nej, han spelade huvudrollen först, då måste han alltid göra det. Spelar ingen roll om personen i fråga inte ens kan torka sig i arslet på egen hand, upp på vita duken ska han till varje pris.

Vi vet inte mycket om storyn eller hur de kommer bygga upp den nya trilogin. Ser ingen anledning till varför filmerna inte ska göras. Personligen så är jag rätt intresserad av hur storyn har utvecklats sen senaste filmen. Den slutade med en del frågor och lösa trådar. Ser helt klart fram emot att se vad de kan göra av det här. Förhoppningsvis något sevärt och underhållande. Jag tänker se filmerna även fast inte Arnold syns i varje bildruta.
1215 inlägg
för
1215 inlägg
[quote="Micke":32fjffd3]Att folk ska ha så jävla svårt att släppa det förflutna och öppna ögonen för något nytt är något jag aldrig kommer förstå.[/quote:32fjffd3]
Precis! Varför inte släppa det förflutna ([i:32fjffd3]Terminator[/i:32fjffd3] alltså) för gott nu och börja skapa nytt. Att göra en fjärde, femte och sjätte Terminator skulle inte jag kalla för "något nytt" i alla fall.
1026 inlägg
för
1026 inlägg
[quote="escaperel":3ml1udct][quote="Micke":3ml1udct]Att folk ska ha så jävla svårt att släppa det förflutna och öppna ögonen för något nytt är något jag aldrig kommer förstå.[/quote:3ml1udct]
Precis! Varför inte släppa det förflutna ([i:3ml1udct]Terminator[/i:3ml1udct] alltså) för gott nu och börja skapa nytt. Att göra en fjärde, femte och sjätte Terminator skulle inte jag kalla för "något nytt" i alla fall.[/quote:3ml1udct]

Du vet nog lika bra som jag att motiveringen till att göra en ny trilogi handlar i grund och botten om pengar, precis som alla andra projekt. Hur som helst så var inte det poängen med mitt inlägg, men vi kan väl diskutera det också.

En helt ny trilogi med en helt ny stil, som kanske berättar historien ur en annan synvinkel. Förstår inte problemet. Folk är ju intresserade av att veta mer om storyn, det är jag ett levande bevis på. Tvivlar på att jag är den enda. Det finns ju mer att berätta, varför inte göra det?
719 inlägg
för
719 inlägg
Jag håller med Micke, folk är fan trångsynta, accepterar aldrig nånting nuförtiden. Vilket är konstigt tycker jag för allt dem behöver göra är helt enkelt att inte titta på filmen. Jag klagar sällan på uppföljare tills jag har sett dem, för innan man har sett dem kan man inte veta på allvar ifall dem blir dåliga eller ej. Jag ser fram emot T4, den har potential till att bli riktigt grym, även utan Arnold. Och speciellt om den utspelar sig under kriget..!
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Tycker att det ska bli intressant om nu själva kriget kommer att finnas med i handlingen. Självklart så ser man fram emot denna, 3an höll ju inte samma klass som sina föregångare, men det betyder ju inte att denna behöver hålla samma klass som 3an. Lite tråkigt att Arnold inte är med dock. Ska bli trevligt att se den när den kommer.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
[quote="PatrikDenStore":3u7mp6ys]Jag håller med Micke, folk är fan trångsynta, accepterar aldrig nånting nuförtiden. Vilket är konstigt tycker jag för allt dem behöver göra är helt enkelt att inte titta på filmen. Jag klagar sällan på uppföljare tills jag har sett dem, för innan man har sett dem kan man inte veta på allvar ifall dem blir dåliga eller ej. Jag ser fram emot T4, den har potential till att bli riktigt grym, även utan Arnold. Och speciellt om den utspelar sig under kriget..![/quote:3u7mp6ys]Jag tror snarare att "klagandet" är ett sätt att ventilera frustration och ilska över det faktum att Hollywood, istället för att skapa något nytt, kör på gamla koncept och drar upp gamla filmserier.

Jag håller f.ö. med om att en fjärde är förbannat larvigt, jag har inte ens sett trean. Mest för att den kom tolv år senare och bara kändes så jävla fel.

Sen dryper det här inlägget av dubbelmoral eftersom jag såg och tyckte om Die Hard 4... å andra sidan får man aldrig nog av Bruce Willis, och han [b:3u7mp6ys]är[/b:3u7mp6ys] John McClane.
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Det ryktas om att [url=http://www.imdb.com/name/nm0629334/#director:1pzk9a0l]McG[/url:1pzk9a0l] ska regissera och att Vin Diesel ska spela en terminator. Mina redan "högt" ställda förväntningar blev genast mycket bättre...

Det enda positiva jag hört hittills är att de alldeles för svaga karaktärerna, enligt mig, Bonnor och Brewster inte kommer ha huvudrollen längre.

[url=http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=6062&count=0:1pzk9a0l]Worstpreviews[/url:1pzk9a0l]
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Alltså, det kan ju inte vara på riktigt. Vin Diesel i all ära, han kan vara ganska cool, men Terminator är fan inte Terminator utan Arnold. Det går bara inte. Utan brytningen, vad har man då? Dessutom är han väl typ 1.50 lång. Grejen med Terminator är ju att Arne är stor som ett jävla hus.

Bara det faktum att killen kallar sig McG är illa nog. Han har väl dessutom gjort Charlie's Angels-filmerna? Första var ju en riktig höjdare...
1215 inlägg
för
1215 inlägg
[quote="Thomas":3eyc8kb5]Det ryktas om att [url=http://www.imdb.com/name/nm0629334/#director:3eyc8kb5]McG[/url:3eyc8kb5] ska regissera och att Vin Diesel ska spela en terminator. Mina redan "högt" ställda förväntningar blev genast mycket bättre...[/quote:3eyc8kb5]
Jag säger ju för fan det. Den här filmen kommer bli sån jävla flopp.

Är det inte dags för "nån" att göra inbrott i "nåns" feta villa och sno manus eller film (om de nu börjat spela in)?
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Vin Diesel kommer att bli nästa guvernör i Kalifornien
Inga inlägg
Saknas
för
Inga inlägg
Asså hur kan dom fortsätta att göra sådana misstag med denna filmen...
Manus förfatarna från 3:an å nu detta... Vin Diesel pfft... Jag som hade hoppats på att de skulle styra upp allt nu
Du måste logga in för att kunna skriva i tråden. Att skapa ett konto är gratis och går blixtsnabbt. Logga in för att svara i tråden